Viziunea mea

Ajut antreprenorii să spună povești mai bune în mediul digital pentru că eu cred în puterea poveștilor și în faptul că ele sunt viitorul în social media. 

Tot parcursul de până acum m-a făcut să înțeleg că social media nu e despre servicii sau produse, ci despre dorințele oamenilor care petrec timp acolo.

Greșeala frecventă pe care o văd este că antreprenorii cred că ei sunt eroii poveștii. Complet fals. Eroul poveștii este clientul tău. Însă tu poți fi ghidul care îl ajută să-și îndeplinească nevoia.

Vrei să creezi o comunitate pe social media? Pornește de la interes, nu de la ceea ce vinzi.

cum fac eu lucrurile

Ce fac

Identific nevoile tale și ale audienței tale și le transform
în conținut creativ, abordat strategic

Cum fac

Printr-un mindset orientat pe crearea de conținut valoros și creșterea de comunități

de ce fac

Pentru că îmi plac poveștile și oamenii care cred în ele.

Despre mine

Scriu de dinainte să fiu conștientă că într-o zi asta ar putea să devină o meserie. La 15 ani mi-am deschis primul blog. La 18 ani mă mândream deja cu un blog cu zeci de mii de vizitatori lunari. 

Am aplicat la Jurnalism pentru că voiam să fac auzite poveștile altora. Între timp, mi-am dat seama că prefer să scriu propriile mele povești, așa că am început să lucrez în PR. 

Am fost pe rând colaborator remote, Social Media Executive și ulterior Marketing Coordinator pentru două echipe. Am scris despre orice – de la instalații la rochii, servicii din aria de dezvoltare personală, alimente, mașini, cărți. Și probabil mai sunt. 

În tot timpul acesta cel mai drag și constant client al meu am fost eu. Am crescut proiecte proprii și am testat formate de conținut. 90% din ceea ce știu astăzi se datorează mindsetului axat pe învățare continuă.

Antreprenoriatul înseamnă pentru mine să duc pasiunea pentru povești la un nou nivel: unul în care mă pot implica mai mult ca oricând. Sunt aici pentru că vreau să ofer know-how și insight-uri din tot ce am testat și să te ajut să creezi o comunitate, nu doar să găsești cumpărători ocazionali.