Viziunea mea

Misiunea mea este să ajut antreprenorii să spună povești mai bune în mediul digital pentru că eu cred în puterea poveștilor și în faptul că ele sunt viitorul în crearea de conținut. 

Toată experiența acumulată în 7 ani de marketing online mi-a confirmat de nenumărate ori că social media nu e despre servicii sau produse, ci despre dorințele oamenilor care petrec timp acolo.

Vrei să creezi o comunitate pe social media? Pornește de la interesele oamenilor din audiența ta, nu de la ceea ce vinzi.

Iar dacă nu știi de unde să pornești în călătoria asta, hai să stabilim o întâlnire online și să stabilim următorul pas.






Cum fac eu lucrurile

Ce fac

Identific nevoile tale și ale audienței tale și printr-un mix ce îmbină obiectivele de business cu resursele de care dispui, le transform în conținut creativ, abordat strategic.

Cum fac

Printr-un mindset orientat pe crearea de conținut valoros și creșterea de comunități și apel la empatie și la înțelegerea resurselor proprii – nu cred în strategii perfecte care să-ți aducă 100k followers peste noapte, ci în strategia care îți respectă ritmul și valorile cu care ai creat businessul.

de ce fac

Pentru că îmi plac poveștile și oamenii care cred în ele. Cred în puterea comunităților, în educarea antreprenorilor și colegilor de industrie și în faptul că doar împreună putem schimba ceva în felul în care se creează acum conținut în România.

Despre mine

Dacă ar fi să folosesc un titlu pompos, ți-aș spune că sunt strateg de marketing și consultant social media. 

Dar eu prefer o altă titulatură – digital storyteller – om care ajută alți antreprenori să spună mai bine povestea brandului în mediul online.

Relația mea cu scrisul a început încă de dinainte să fiu conștientă că într-o zi asta ar putea să devină o meserie, undeva pe la 15 ani, când mi-am deschis primul blog. La 18 ani mă mândream deja cu un blog al cărui articole aveau și milioane de vizualizări.

Am pornit oficial pe cont propriu în 2019, ca freelancer, însă primele colaborări le-am avut în paralel cu scurta experiență de angajat în agenție și în departamentul intern de marketing a unei companii din industria cărții.

Freelancingul mi-a adus varietate, însă în 2021 mi-am dat seama că nu pot crește atât cât vreau pe cont propriu. Așa a luat naștere mica mea agenție de content. 

În ultimii 7 ani am ajutat peste 150 de businessuri să-și gândească conținutul strategic și să pună bazele creării propriilor comunități.